Wspólny głos organizacji konsumenckich

Projekt pt. „Wspólny głos organizacji konsumenckich” ma na celu rozwój organizacji konsumenckich i wzmocnienie ich kompetencji. W celu tym planujemy powołanie Rady Organizacji Konsumenckich – forum wymiany wiedzy i doświadczeń między nimi.
Ośrodek Analiz Konsumenckich

Kluczowe założeniem zadania jest rozwinięcie naszej działalności think-tankowej poprzez prowadzenie regularnych działań monitoringowych oraz analityczno-badawczych, a także utrwalanie i promowanie rezultatów tych działań.Planujemy zbudować i rozwinąć współpracę różnych podmiotów konsumenckich poprzez utworzenie i funkcjonowanie „Ośrodka Analiz Konsumenckich” – ciała eksperckiego zrzeszającego m.in. ekspertów i przedstawicieli urzędów, NGOsów i środowiska akademickiego.
Strażnicy Praw Konsumentów

Nasz projekt pt. “Strażnicy Praw Konsumentów” dotyczy budowy największej w Polsce sieci wolontariackiej z zakresu prawa konsumenckiego. Planujemy uruchomić system wymiany wolontariuszy pomiędzy organizacjami konsumenckimi w UE, nawiązać współpracę bilateralną z największymi organizacjami konsumenckimi w UE oraz wzmocnić system edukacji konsumenckiej w Polsce. W ramach zadania zbudujemy ogólnopolską sieć strażniczą, opartą na zaangażowaniu wolontariuszy.
Łomża miastem świadomych konsumentów

Projekt pt. “Łomża miastem świadomych konsumentów” skierowany jest do młodzieży (uczniowie z klas 7-8 szkół podstawowych i ponadpodstawowych) oraz seniorów (tj. osób w wieku 60+) z Miasta Łomży. Realizacja projektu polegać będzie na zorganizowaniu edukacyjnych spotkań dla młodzieży i seniorów w zakresie aktualnych problemów konsumenckich oraz podstawowych praw, jakie przysługują konsumentom.
Młodzież z prawem na cz@sie!

Projekt Fundacji LexCultura pt. „Młodzież z prawem na cz@sie” skierowany jest do uczniów z klas w ponadpodstawowych szkołach publicznych i niepublicznych z terenu całej Polski. Realizacja projektu polegać będzie na zorganizowaniu edukacyjnych spotkań, których celem będzie edukacja młodzieży w zakresie aktualnych problemów konsumenckich, podstawowych praw, jakie przysługują konsumentom, ze szczególnym naciskiem na sferę cyberbezpieczeństwa oraz oszustw w Internecie.