Oferta dla biznesu
Przedsiębiorco!
Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie?
Jesteśmy doświadczonym zespołem, który od lat zajmuje się prawem konsumenckim. Doskonale znamy najczęściej pojawiające się trudności przy sprzedaży konsumenckiej.
Poznaj naszą przykładową ofertę i skontaktuj się z nami!
W każdym przypadku program szkolenia tworzymy i dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Szkolenia przeprowadzamy stacjonarnie, jak i on-line.

Nowe obowiązki informacyjne
Podczas zajęć omawiamy:
- Plasowanie – czym jest i w jaki sposób informować o nim kupujących;
- Płatności dokonane w celu uzyskania wyższego plasowania;
- Płatne reklamy w sklepie internetowym;
- Dostęp do opinii konsumentów – nowe obowiązki i zakazy;
- Kupowanie i zlecanie zamieszczania rekomendacji;
- Promocje – nowe zasady uwidaczniania cen w przypadku obniżek;
- Indywidualne dostosowanie ceny;
- Nowe wymagania w zakresie danych kontaktowych;
- Informowanie o funkcjonalności, kompatybilności i interoperacyjności treści cyfrowych.

Procedury reklamacyjne
Podczas zajęć omawiamy:
- Jak zmieniły się prawa i obowiązki konsumenta i przedsiębiorcy przy składaniu i rozpatrywaniu reklamacji?
- Czego może domagać się konsument przy składaniu reklamacji?
- Jak rozpatrywać reklamacje zgodnie ze zmienionym prawem?
- Jak dostosować regulamin sklepu i procedury reklamacyjne w firmie?
- Jak przygotować swoje karty gwarancyjne, warunki sprzedaży/zakupu i druki reklamacyjne?
- Kiedy stosować nowe przepisy a kiedy stare?
- Jak prawidłowo konstruować klauzule wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu wad?

Treści i usługi cyfrowe
Podczas zajęć omawiamy:
- Czym są treści i usługi cyfrowe;
- Klauzule wyłączające prawo do odstąpienia od umowy – nowe wymogi;
- Prawa i obowiązki w przypadku odstąpienia od umowy;
- Funkcjonalność, kompatybilność i interoperacyjność treści cyfrowych;
- Wymogi zgodności towaru z umową;
- Zasady reklamacji treści cyfrowych;
- Obowiązek zapewnienia aktualizacji;
- Prawo do wprowadzania zmian w treści cyfrowej

Aktualizacja regulaminu
Szereg zmian wchodzących w życie już od 1 stycznia 2023 r. mocno wpłynie na relację konsument-sprzedawca na rynku e-commerce.
Zaktualizuj swój regulamin oraz procedury sprzedażowe i spełnij wszystkie obowiązki informacyjne!
Zobacz, jakie to proste:
- Prześlij nam treść swojego regulaminu
- W odpowiedzi otrzymasz wycenę oraz plan realizacji
- Jeżeli zaakceptujesz ofertę, ustalimy dalsze szczegóły współpracy
- Dostarczymy Ci zaktualizowany i zgodny z prawem regulamin