Oferta dla biznesu

Przedsiębiorco!
Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie?

Jesteśmy doświadczonym zespołem, który od lat zajmuje się prawem konsumenckim. Doskonale znamy najczęściej pojawiające się trudności przy sprzedaży konsumenckiej.

Poznaj naszą przykładową ofertę i skontaktuj się z nami!

W każdym przypadku program szkolenia tworzymy i dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Szkolenia przeprowadzamy stacjonarnie, jak i on-line.

Nowe obowiązki informacyjne

Podczas zajęć omawiamy:


  • Plasowanie – czym jest i w jaki sposób informować o nim kupujących;
  • Płatności dokonane w celu uzyskania wyższego plasowania;
  • Płatne reklamy w sklepie internetowym;
  • Dostęp do opinii konsumentów – nowe obowiązki i zakazy;
  • Kupowanie i zlecanie zamieszczania rekomendacji;
  • Promocje – nowe zasady uwidaczniania cen w przypadku obniżek;
  • Indywidualne dostosowanie ceny;
  • Nowe wymagania w zakresie danych kontaktowych;
  • Informowanie o funkcjonalności, kompatybilności i interoperacyjności treści cyfrowych.

Procedury reklamacyjne

Podczas zajęć omawiamy:


  • Jak zmieniły się prawa i obowiązki konsumenta i przedsiębiorcy przy składaniu i rozpatrywaniu reklamacji?
  • Czego może domagać się konsument przy składaniu reklamacji?
  • Jak rozpatrywać reklamacje zgodnie ze zmienionym prawem?
  • Jak dostosować regulamin sklepu i procedury reklamacyjne w firmie?
  • Jak przygotować swoje karty gwarancyjne, warunki sprzedaży/zakupu i druki reklamacyjne?
  •  Kiedy stosować nowe przepisy a kiedy stare?
  • Jak prawidłowo konstruować klauzule wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu wad?

Treści i usługi cyfrowe

Podczas zajęć omawiamy:


  • Czym są treści i usługi cyfrowe;
  • Klauzule wyłączające prawo do odstąpienia od umowy – nowe wymogi;
  • Prawa i obowiązki w przypadku odstąpienia od umowy;
  • Funkcjonalność, kompatybilność i interoperacyjność treści cyfrowych;
  • Wymogi zgodności towaru z umową;
  • Zasady reklamacji treści cyfrowych;
  • Obowiązek zapewnienia aktualizacji;
  • Prawo do wprowadzania zmian w treści cyfrowej

Aktualizacja regulaminu

Szereg zmian wchodzących w życie już od 1 stycznia 2023 r. mocno wpłynie na relację konsument-sprzedawca na rynku e-commerce. 

Zaktualizuj swój regulamin oraz procedury sprzedażowe i spełnij wszystkie obowiązki informacyjne! 

Zobacz, jakie to proste:

  • Prześlij nam treść swojego regulaminu
  • W odpowiedzi otrzymasz wycenę oraz plan realizacji
  • Jeżeli zaakceptujesz ofertę, ustalimy dalsze szczegóły współpracy
  • Dostarczymy Ci zaktualizowany i zgodny z prawem regulamin
Skip to content