Warmińsko-Mazurscy Konsumenci. Edycja 2.0
Informacje o projekcie
czas trwania:
- 01.04.2024
- - 15.12.2024
wartość projektu:
- 12 200 zł
Informacje o finansowaniu:
- przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego

O PROJEKCIE
Projekt Fundacji LexCultura pt. “Warmińsko-Mazurscy Konsumenci. Edycja 2.0” to kolejna odsłona projektu skierowanego do młodzieży (uczniowie z klas 7-8 szkół podstawowych i ponadpodstawowych) oraz seniorów (tj. osób w wieku 60+) z terenu województwa Warmińsko-Mazurskiego. Projekt obejmuje zorganizowanie edukacyjnych spotkań, których celem będzie edukacja młodzieży i seniorów w zakresie aktualnych problemów konsumenckich oraz podstawowych praw, jakie przysługują konsumentom.
FORMY DZIAŁAŃ
I. Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 spotkań (godzin dydaktycznych tj. 45 min) skierowanych do młodzieży (uczniów z klas 7-8 szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych).
II. Zorganizowanie i przeprowadzenie wspólnie z instytucjami senioralnymi (tj. Uniwersytety Trzeciego Wieku, kluby seniora, ośrodki pomocy społecznej) 2 otwartych, dwugodzinnych spotkań skierowanych do seniorów.


BROSZURY
Jednym z założeń projektu jest stworzenie broszur edukacyjnych o podstawowych prawach konsumentów. Zawierać będą one kontakty przydatne w poszukiwaniu specjalistycznych jednostek publicznych i pozarządowych świadczących pomoc prawną w skomplikowanych sprawach.
Zobacz najnowsze projekty

Wrocław – miasto świadomych konsumentów. Edycja 3.0

Wspólny głos organizacji konsumenckich

Kompetencje dla zawodowców

Kompetencje plus
