The world of consumers – grywalizacja konsumencka
Informacje o projekcie
czas trwania:
- 23.09.2024
- - 31.12.2025
wartość projektu:
- 500 000 zł
Informacje o finansowaniu:
- przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

O projekcie
,,The world of consumers – grywalizacja konsumencka” to projekt, który ma na celu edukację konsumencką młodzieży w oparciu o metodę grywalizacji na podstawie opracowanej gry planszowej pt. „The world of consumers”. Odbiorcami zadania są uczniowie klas 7-8 podstawowych szkół publicznych i niepublicznych z terenu całej Polski (16 województw).Formy działań
Realizacja projektu polegać będzie na stworzeniu narzędzia tj. planszowej gry edukacyjnej wraz z materiałami dodatkowymi (umieszczonymi na dedykowanej grze stronie internetowej (tzw. landing page’u). Dodatkowo:
I. Przeprowadzimy 800 h warsztatów dla ponad 8 tys. uczniów.
II. Odbędą się specjalistyczne szkolenie dla kadry pedagogicznej z zakresu edukacji konsumenckiej młodzieży.
III. Każda szkoła, która weźmie udział w projekcie otrzyma pakiety gier planszowych.


Materiały
Gra powstanie w ramach współpracy z BeGame.pl.
beGame specjalizuje się w tworzeniu gier wielkoformatowych dla dzieci, edukacji, marketingu oraz biznesu.
Projekt w mediach
Zobacz najnowsze projekty

Wspólny głos organizacji konsumenckich

Kompetencje dla zawodowców

Kompetencje plus
