The world of consumers – grywalizacja konsumencka

Informacje o projekcie

czas trwania:

wartość projektu:

Informacje o finansowaniu:

O projekcie
,,The world of consumers – grywalizacja konsumencka” to projekt, który ma na celu edukację konsumencką młodzieży w oparciu o metodę grywalizacji na podstawie opracowanej gry planszowej pt. „The world of consumers”. Odbiorcami zadania są uczniowie klas 7-8 podstawowych szkół publicznych i niepublicznych z terenu całej Polski (16 województw).
Formy działań

Realizacja projektu polegać będzie na stworzeniu narzędzia tj. planszowej gry edukacyjnej wraz z materiałami dodatkowymi (umieszczonymi na dedykowanej grze stronie internetowej (tzw. landing page’u). Dodatkowo:

I. Przeprowadzimy 800 h warsztatów dla ponad 8 tys. uczniów.
II. Odbędą się specjalistyczne szkolenie dla kadry pedagogicznej z zakresu edukacji konsumenckiej młodzieży.
III. Każda szkoła, która weźmie udział w projekcie otrzyma pakiety gier planszowych.

Materiały
Gra powstanie w ramach współpracy z BeGame.pl.

beGame specjalizuje się w tworzeniu gier wielkoformatowych dla dzieci, edukacji, marketingu oraz biznesu.

Projekt w mediach

Zobacz najnowsze projekty

Skip to content