Przejdź do treści

CyberQuizowanie – grywalizacja szkolna

Informacje o projekcie

czas trwania:

wartość projektu:

Informacje o finansowaniu:

O PROJEKCIE

„CyberQuizowanie – grywalizacja szkolna” to inicjatywa edukacyjna skierowana do młodzieży w wieku 15–18 lat z Dolnego Śląska. Jej celem jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznych finansów, cyberbezpieczeństwa oraz przeciwdziałanie zagrożeniom w sieci, takim jak phishing, vishing, oszustwa finansowe, deepfake czy manipulacja.

GRA KARCIANA

Realizacja projektu opiera się na stworzeniu gry karcianej pt. „CyberQuiz”. Gra składać się będzie z Kart Wyzwań podzielonych na trzy tematyczne bloki.

Gra zostanie zaprojektowana tak, by angażować uczniów i rozwijać ich umiejętności logicznego myślenia, pracy zespołowej oraz analizy problemów.

„DZIEŃ CYBERQUIZOWANIA”

Szkoły zorganizują wydarzenie „Dzień CyberQuizowania”, podczas którego uczniowie wezmą udział w rozgrywkach. Każda szkoła opublikuje relacje z rozgrywki.

KAMPANIA MEDIALNA

Dopełnieniem działań będzie przeprowadzenie profilowanej na grupę docelową kampanii w mediach.

DZIAŁANIA PROMOCYJNE

Działania promocyjne obejmą następujące aktywności:

A. Kampania w mediach społecznościowych.
B. Organizacja „Dnia CyberQuizowania” w 30 szkołach.
C. Audycje radiowe w Radio Wrocław.
D. Wystąpienia eksperckie w TVP Wrocław.
E. Publikacje artykułów prasowych

Zobacz najnowsze projekty