CyberQuizowanie – grywalizacja szkolna
Informacje o projekcie
czas trwania:
- 01.06.2025
- - 30.11.2025
wartość projektu:
- 50 000 zł
Informacje o finansowaniu:
- Zadanie dofinansowane przez Fundację Santander

O PROJEKCIE
„CyberQuizowanie – grywalizacja szkolna” to inicjatywa edukacyjna skierowana do młodzieży w wieku 15–18 lat z Dolnego Śląska. Jej celem jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznych finansów, cyberbezpieczeństwa oraz przeciwdziałanie zagrożeniom w sieci, takim jak phishing, vishing, oszustwa finansowe, deepfake czy manipulacja.
GRA KARCIANA
Realizacja projektu opiera się na stworzeniu gry karcianej pt. „CyberQuiz”. Gra składać się będzie z Kart Wyzwań podzielonych na trzy tematyczne bloki.
Gra zostanie zaprojektowana tak, by angażować uczniów i rozwijać ich umiejętności logicznego myślenia, pracy zespołowej oraz analizy problemów.


„DZIEŃ CYBERQUIZOWANIA”
Szkoły zorganizują wydarzenie „Dzień CyberQuizowania”, podczas którego uczniowie wezmą udział w rozgrywkach. Każda szkoła opublikuje relacje z rozgrywki.
KAMPANIA MEDIALNA
Dopełnieniem działań będzie przeprowadzenie profilowanej na grupę docelową kampanii w mediach.


DZIAŁANIA PROMOCYJNE
Działania promocyjne obejmą następujące aktywności:
A. Kampania w mediach społecznościowych.
B. Organizacja „Dnia CyberQuizowania” w 30 szkołach.
C. Audycje radiowe w Radio Wrocław.
D. Wystąpienia eksperckie w TVP Wrocław.
E. Publikacje artykułów prasowych
Zobacz najnowsze projekty

Strażnicy Praw Konsumentów

CyberQuizowanie – grywalizacja szkolna

Wrocław – miasto świadomych konsumentów. Edycja 3.0

Wspólny głos organizacji konsumenckich
