Szkolenia dla biznesu

Przedsiębiorco!
Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie?

Jesteśmy doświadczonym zespołem, który od lat zajmuje się prawem konsumenckim. Doskonale znamy najczęściej pojawiające się trudności przy sprzedaży konsumenckiej.

Poznaj naszą przykładową ofertę i skontaktuj się z nami!

W każdym przypadku program szkolenia tworzymy i dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Szkolenia przeprowadzamy stacjonarnie, jak i on-line.

I
Nowe obowiązki informacyjne

  Plasowanie – czym jest i w jaki sposób informować o nim kupujących;
  Płatności dokonane w celu uzyskania wyższego plasowania;
  Płatne reklamy w sklepie internetowym;
  Dostęp do opinii konsumentów – nowe obowiązki i zakazy;
  Kupowanie i zlecanie zamieszczania rekomendacji;
  Promocje – nowe zasady uwidaczniania cen w przypadku obniżek;
  Indywidualne dostosowanie ceny;
  Nowe wymagania w zakresie danych kontaktowych;
  Informowanie o funkcjonalności, kompatybilności i interoperacyjności treści cyfrowych.

II
Procedury reklamacyjne

  Jak zmieniły się prawa i obowiązki konsumenta i przedsiębiorcy przy składaniu i rozpatrywaniu reklamacji?
  Czego może domagać się konsument przy składaniu reklamacji?
  Jak rozpatrywać reklamacje zgodnie ze zmienionym prawem?
  Jak dostosować regulamin sklepu i procedury reklamacyjne w firmie?
  Jak przygotować swoje karty gwarancyjne, warunki sprzedaży/zakupu i druki reklamacyjne?
  Kiedy stosować nowe przepisy a kiedy stare?
  Jak prawidłowo konstruować klauzule wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu wad?

III
Treści i usługi cyfrowe

  Czym są treści i usługi cyfrowe;
  Klauzule wyłączające prawo do odstąpienia od umowy – nowe wymogi;
  Prawa i obowiązki w przypadku odstąpienia od umowy;
  Funkcjonalność, kompatybilność i interoperacyjność treści cyfrowych;
  Wymogi zgodności towaru z umową;
  Zasady reklamacji treści cyfrowych;
  Obowiązek zapewnienia aktualizacji;
  Prawo do wprowadzania zmian w treści cyfrowej.

Aktualizacja regulaminu

Szereg zmian wchodzących w życie j od 1 stycznia 2023 r. mocno wpłynie na relację konsument-sprzedawca na rynku e-commerce. 

Zaktualizuj swój regulamin oraz procedury sprzedażowe i spełnij wszystkie obowiązki informacyjne! 

Zobacz, jakie to proste:

👉 Prześlij nam treść swojego regulaminu

na adres: fundacja@lexcultura.pl, w tytule wiadomości wpisz „Aktualizacja regulaminu”

👉 W odpowiedzi otrzymasz wycenę oraz plan realizacji 

👉 Jeżeli zaakceptujesz ofertę, ustalimy dalsze szczegóły współpracy 

👉 Dostarczymy Ci zaktualizowany i zgodny z prawem regulamin

 
Scroll to Top