Szkolenia dla biznesu
Przedsiębiorco!
Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie?
Jesteśmy doświadczonym zespołem, który od lat zajmuje się prawem konsumenckim. Doskonale znamy najczęściej pojawiające się trudności przy sprzedaży konsumenckiej.
Poznaj naszą przykładową ofertę i skontaktuj się z nami!
W każdym przypadku program szkolenia tworzymy i dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Szkolenia przeprowadzamy stacjonarnie, jak i on-line.
I
Nowe obowiązki informacyjne
❯ Plasowanie – czym jest i w jaki sposób informować o nim kupujących;
❯ Płatności dokonane w celu uzyskania wyższego plasowania;
❯ Płatne reklamy w sklepie internetowym;
❯ Dostęp do opinii konsumentów – nowe obowiązki i zakazy;
❯ Kupowanie i zlecanie zamieszczania rekomendacji;
❯ Promocje – nowe zasady uwidaczniania cen w przypadku obniżek;
❯ Indywidualne dostosowanie ceny;
❯ Nowe wymagania w zakresie danych kontaktowych;
❯ Informowanie o funkcjonalności, kompatybilności i interoperacyjności treści cyfrowych.
II
Procedury reklamacyjne
❯ Jak zmieniły się prawa i obowiązki konsumenta i przedsiębiorcy przy składaniu i rozpatrywaniu reklamacji?
❯ Czego może domagać się konsument przy składaniu reklamacji?
❯ Jak rozpatrywać reklamacje zgodnie ze zmienionym prawem?
❯ Jak dostosować regulamin sklepu i procedury reklamacyjne w firmie?
❯ Jak przygotować swoje karty gwarancyjne, warunki sprzedaży/zakupu i druki reklamacyjne?
❯ Kiedy stosować nowe przepisy a kiedy stare?
❯ Jak prawidłowo konstruować klauzule wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu wad?
III
Treści i usługi cyfrowe
❯ Czym są treści i usługi cyfrowe;
❯ Klauzule wyłączające prawo do odstąpienia od umowy – nowe wymogi;
❯ Prawa i obowiązki w przypadku odstąpienia od umowy;
❯ Funkcjonalność, kompatybilność i interoperacyjność treści cyfrowych;
❯ Wymogi zgodności towaru z umową;
❯ Zasady reklamacji treści cyfrowych;
❯ Obowiązek zapewnienia aktualizacji;
❯ Prawo do wprowadzania zmian w treści cyfrowej.
Aktualizacja regulaminu
Szereg zmian wchodzących w życie już od 1 stycznia 2023 r. mocno wpłynie na relację konsument-sprzedawca na rynku e-commerce.
Zaktualizuj swój regulamin oraz procedury sprzedażowe i spełnij wszystkie obowiązki informacyjne!
Zobacz, jakie to proste:
👉 Prześlij nam treść swojego regulaminu
na adres: fundacja@lexcultura.pl, w tytule wiadomości wpisz „Aktualizacja regulaminu”