Szkolenia dla biznesu -
przygotuj się na zmiany 2023
Przedsiębiorco!
Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie?
Już od 1 stycznia 2023 r. zaczną obowiązywać nowe regulacje, które mocno wpłyną na rynek e-commerce. Będą one wymagały od przedsiębiorców dostosowania swoich procedur i ścieżek sprzedażowych, zmienione zostaną zasady reklamacji towarów niezgodnych z umową oraz rozszerzone obowiązki informacyjne. Przygotuj się z nami do nowej rzeczywistości prawnej i nie daj się zaskoczyć!
Jesteśmy doświadczonym zespołem, który od lat zajmuje się prawem konsumenckim. Doskonale znamy najczęściej pojawiające się trudności przy sprzedaży konsumenckiej.
Poznaj naszą przykładową ofertę i skontaktuj się z nami!
W każdym przypadku program szkolenia tworzymy i dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Szkolenia przeprowadzamy stacjonarnie, jak i on-line.
I
Nowe obowiązki informacyjne
- Plasowanie – czym jest i w jaki sposób informować o nim kupujących
- Płatności dokonane w celu uzyskania wyższego plasowania
- Płatne reklamy w sklepie internetowym
- Dostęp do opinii konsumentów – nowe obowiązki i zakazy
- Kupowanie i zlecanie zamieszczania rekomendacji
- Promocje – nowe zasady uwidaczniania cen w przypadku obniżek
- Indywidualne dostosowanie ceny
- Nowe wymagania w zakresie danych kontaktowych
- Informowanie o funkcjonalności, kompatybilności i interoperacyjności treści cyfrowych
II
Procedury reklamacyjne
- Jak zmieniły się prawa i obowiązki konsumenta i przedsiębiorcy przy składaniu i rozpatrywaniu reklamacji?
- Czego może domagać się konsument przy składaniu reklamacji?
- Jak rozpatrywać reklamacje zgodnie ze zmienionym prawem?
- Jak dostosować regulamin sklepu i procedury reklamacyjne w firmie?
- Jak przygotować swoje karty gwarancyjne, warunki sprzedaży/zakupu i druki reklamacyjne?
- Kiedy stosować nowe przepisy a kiedy stare?
- Jak prawidłowo konstruować klauzule wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu wad?
III
Treści i usługi cyfrowe
- Czym są treści i usługi cyfrowe
- Klauzule wyłączające prawo do odstąpienia od umowy – nowe wymogi
- Prawa i obowiązki w przypadku odstąpienia od umowy
- Funkcjonalność, kompatybilność i interoperacyjność treści cyfrowych
- Wymogi zgodności towaru z umową
- Zasady reklamacji treści cyfrowych
- Obowiązek zapewnienia aktualizacji
- Prawo do wprowadzania zmian w treści cyfrowej
Aktualizacja regulaminu 2023 r.
Szereg zmian wchodzących w życie już od 1 stycznia 2023 r. mocno wpłynie na relację konsument-sprzedawca na rynku e-commerce.
Zaktualizuj swój regulamin oraz procedury sprzedażowe i spełnij wszystkie obowiązki informacyjne!
Zobacz, jakie to proste:
Prześlij nam treść swojego regulaminu
na adres: fundacja@lexcultura.pl, w tytule wiadomości wpisz "Aktualizacja regulaminu 2023"
W odpowiedzi otrzymasz wycenę oraz plan realizacji
Jeżeli zaakceptujesz ofertę, ustalimy dalsze szczegóły współpracy