Rzeszów – miasto świadomych konsumentów 2.0

Informacje o projekcie

czas trwania:

wartość projektu:

Informacje o finansowaniu:

O projekcie
,,Rzeszów – miasto świadomych konsumentów 2.0″ to już trzecia odsłona projektu Fundacji LexCultura, który ma na celu poszerzenie świadomości oraz wzmocnienie wiedzy o prawach konsumenta wśród mieszkańców Rzeszowa, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Odbiorcami zadania są mieszkańcy Rzeszowa, w szczególności seniorzy (tzw. srebrni konsumenci) oraz młodzież.
Formy działań

Aby kompleksowo osiągnąć zakładany efekt społeczny, koncepcja naszego projektu obejmuje różnorodne formy działań informacyjno- edukacyjnych:

I.  120 zajęć dla uczniów oraz 5 wykładów dla srebrnych konsumentów.
II.  Publikacje edukacyjne.
III. Artykuły prasowe.

Materiały
Stworzone przez Fundację publikacje edukacyjne oraz artykuł prasowe przeznaczone są dla młodzieży i seniorów. Pozwolą one jeszcze skuteczniej edukować mieszkańców Rzeszowa w zakresie, przede wszystkim, cyberbezpieczeństwa.

Artykuły

Dla mieszkańców miasta Rzeszowa stworzyliśmy publikacje edukacyjne. Dostępne będą one w tej zakładce.

"AI czyli jak sztuczna inteligencja zmienia życie konsumentów?"

"EKOnsumenci – jak zmieniają się nasze wybory?"

"Nie wyrzucaj – reklamuj!"

"A gdy kupujesz AGD sprawdzaj A-G!"

"Jaką drogę musi przejść produkt, by uzyskać znak CE?

"Reklama naruszająca prawo – i co dalej?"

"Dyrektywa DAC7 i jej wpływ na polskie prawo konsumenckie"

Projekt w mediach

Wzmianki o prowadzonym przez nas projekcie pojawiły się na stronach zewnętrznych. Serdecznie dziękujemy!

Materiały promocyjne

W ramach naszej działalności powstały materiały, które pobrać można tutaj.

Zobacz najnowsze projekty

Skip to content