Rzeszów – miasto świadomych konsumentów 2.0
Informacje o projekcie
czas trwania:
- 01.06.2024
- - 31.12.2024
wartość projektu:
- 45 000 zł
Informacje o finansowaniu:
- ze środków Miasta Rzeszowa

O projekcie
,,Rzeszów – miasto świadomych konsumentów 2.0″ to już trzecia odsłona projektu Fundacji LexCultura, który ma na celu poszerzenie świadomości oraz wzmocnienie wiedzy o prawach konsumenta wśród mieszkańców Rzeszowa, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Odbiorcami zadania są mieszkańcy Rzeszowa, w szczególności seniorzy (tzw. srebrni konsumenci) oraz młodzież.Formy działań
Aby kompleksowo osiągnąć zakładany efekt społeczny, koncepcja naszego projektu obejmuje różnorodne formy działań informacyjno- edukacyjnych:
I. 120 zajęć dla uczniów oraz 5 wykładów dla srebrnych konsumentów.
II. Publikacje edukacyjne.
III. Artykuły prasowe.


Materiały
Stworzone przez Fundację publikacje edukacyjne oraz artykuł prasowe przeznaczone są dla młodzieży i seniorów. Pozwolą one jeszcze skuteczniej edukować mieszkańców Rzeszowa w zakresie, przede wszystkim, cyberbezpieczeństwa.Artykuły
Dla mieszkańców miasta Rzeszowa stworzyliśmy publikacje edukacyjne. Dostępne będą one w tej zakładce.
Projekt w mediach
Wzmianki o prowadzonym przez nas projekcie pojawiły się na stronach zewnętrznych. Serdecznie dziękujemy!
Zobacz najnowsze projekty

Wspólny głos organizacji konsumenckich

Kompetencje dla zawodowców

Kompetencje plus
