Srebrny Konsument 2.0

Informacje o projekcie

czas trwania:

wartość projektu:

Informacje o finansowaniu:

O projekcie
Projekt ma na celu podniesienie świadomości wielkopolskich seniorów w zakresie praw konsumenckich, a także zdefiniowanie potencjalnych zagrożeń i sposobów zapobiegania im poprzez świadome korzystanie z praw konsumenckich. Odbiorcą zadania będzie grupa min. 1300 seniorów (tzw. srebrnych konsumentów) z obszaru wszystkich sześciu podregionów Województwa Wielkopolskiego.
Zajęcia edukacyjne
W czasie szkoleń poruszymy tematy dotyczące m.in.:
  • — zwrotu i reklamacji wadliwych produktów i usług;
  • — zagrożeń związanych z funkcjonowaniem seniorów na rynku e-commerce;
  • — podstawowych praw konsumentów zawierających umowy przez Internet;
  • — nieuczciwych praktyk rynkowych i technik manipulacyjnych stosowanych na różnego rodzaju spotkaniach sprzedażowych;
  • — nieuczciwych działań firm windykacyjnych;
  • — zaciągania pożyczek/kredytów;
  • — dedykowanym seniorom reklam fałszywych produktów i usług.
W ramach zadania
ᯓPrzeprowadzimy 65 trzygodzinnych spotkań z seniorami;
ᯓOpracujemy publikację edukacyjną dotyczącą bezpieczeństwa konsumenckiego;
ᯓUruchomimy nieodpłatną infolinię konsumencką dla beneficjentów projektu.
W ramach zadania
ᯓPrzeprowadzimy 65 trzygodzinnych spotkań z seniorami;
ᯓOpracujemy publikację edukacyjną dotyczącą bezpieczeństwa konsumenckiego;
ᯓUruchomimy nieodpłatną infolinię konsumencką dla beneficjentów projektu.
Otwarte zapisy

Serdecznie zachęcamy przedstawicieli instytucji senioralnych z Wielkopolski do kontaktu z nami w celu zapisania się na zajęcia!​

Materiały promocyjne

W ramach naszej działalności powstały materiały, które pobrać można tutaj.

Zobacz najnowsze projekty

Skip to content