Przejdź do treści

Warmińsko-Mazurscy Konsumenci. Edycja 3.0

Zadanie pt. „Warmińsko-Mazurscy Konsumenci. Edycja 3.0”, to kolejna edycja projektu, skierowanego do młodzieży (uczniowie z klas 7-8 szkół podstawowych i ponadpodstawowych) oraz seniorów (tj. osób w wieku 60+) z terenu województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Strażnicy Praw Konsumentów

Założonym efektem projektu pt. „Strażnicy Praw Konsumentów” jest diagnozowanie i eliminowanie z cyberprzestrzeni nieuczciwych praktyk rynkowych stosowanych przez przedsiębiorców (w tym influencerów i inne podmioty działające w sieci).

Wspólny głos organizacji konsumenckich

Projekt pt. „Wspólny głos organizacji konsumenckich” ma na celu rozwój organizacji konsumenckich i wzmocnienie ich kompetencji. W celu tym planujemy powołanie Rady Organizacji Konsumenckich – forum wymiany wiedzy i doświadczeń między nimi.

Warmińsko-Mazurscy Konsumenci. Edycja 2.0

Kolejna odsłona projektu skierowanego do młodzieży oraz seniorów z terenu województwa Warmińsko-Mazurskiego. Projekt obejmuje zorganizowanie edukacyjnych spotkań, których celem będzie edukacja młodzieży i seniorów w zakresie aktualnych problemów konsumenckich oraz podstawowych praw, jakie przysługują konsumentom.

Ośrodek Analiz Konsumenckich

Kluczowe założeniem zadania jest rozwinięcie naszej działalności think-tankowej poprzez prowadzenie regularnych działań monitoringowych oraz analityczno-badawczych, a także utrwalanie i promowanie rezultatów tych działań.Planujemy zbudować i rozwinąć współpracę różnych podmiotów konsumenckich poprzez utworzenie i funkcjonowanie „Ośrodka Analiz Konsumenckich” – ciała eksperckiego zrzeszającego m.in. ekspertów i przedstawicieli urzędów, NGOsów i środowiska akademickiego.