Przejdź do treści

Strażnicy Praw Konsumentów

Założonym efektem projektu pt. „Strażnicy Praw Konsumentów” jest diagnozowanie i eliminowanie z cyberprzestrzeni nieuczciwych praktyk rynkowych stosowanych przez przedsiębiorców (w tym influencerów i inne podmioty działające w sieci).

Wspólny głos organizacji konsumenckich

Projekt pt. „Wspólny głos organizacji konsumenckich” ma na celu rozwój organizacji konsumenckich i wzmocnienie ich kompetencji. W celu tym planujemy powołanie Rady Organizacji Konsumenckich – forum wymiany wiedzy i doświadczeń między nimi.

Kompetencje dla zawodowców

Celem projektu jest nabycie lub rozwijanie kompetencji i umiejętności cyfrowych w powiązaniu z kompetencjami przekrojowymi w kontekstach zainteresowań, umiejętności, uzdolnień uczniów/słuchaczy szkół/placówek kształcenia zawodowego poza edukacją formalną z terenu powiatu chełmskiego i Miasta Chełm (miasto na prawach powiatu).

Kompetencje plus

Projekt jest lokalnym przedsięwzięciem wspierającym rozwijanie kompetencji cyfrowych, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną. Celem projektu jest nabycie lub rozwijanie kompetencji i umiejętności cyfrowych w powiązaniu z kompetencjami przekrojowymi w kontekstach zainteresowań, umiejętności, uzdolnień uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących poza edukacją formalną z obszaru gmin: Zamość, Tomaszów Lubelski i Biłgoraj.

Ośrodek Analiz Konsumenckich

Kluczowe założeniem zadania jest rozwinięcie naszej działalności think-tankowej poprzez prowadzenie regularnych działań monitoringowych oraz analityczno-badawczych, a także utrwalanie i promowanie rezultatów tych działań.Planujemy zbudować i rozwinąć współpracę różnych podmiotów konsumenckich poprzez utworzenie i funkcjonowanie „Ośrodka Analiz Konsumenckich” – ciała eksperckiego zrzeszającego m.in. ekspertów i przedstawicieli urzędów, NGOsów i środowiska akademickiego.