Wspólny głos organizacji konsumenckich

Projekt pt. „Wspólny głos organizacji konsumenckich” ma na celu rozwój organizacji konsumenckich i wzmocnienie ich kompetencji. W celu tym planujemy powołanie Rady Organizacji Konsumenckich – forum wymiany wiedzy i doświadczeń między nimi.

Wrocław – miasto świadomych konsumentów. Edycja 2.0

Projekt skierowany jest do uczniów z wrocławskich szkół. Jego celem jest edukacja młodzieży w zakresie przysługujących konsumentom praw, tworzenie indywidualnych, odpowiedzialnych wzorców konsumpcji, a także zagrożeń związanych z zakupami w sieci. W celu tym przeprowadzone zostaną zajęcia dla uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych.

Ośrodek Analiz Konsumenckich

Kluczowe założeniem zadania jest rozwinięcie naszej działalności think-tankowej poprzez prowadzenie regularnych działań monitoringowych oraz analityczno-badawczych, a także utrwalanie i promowanie rezultatów tych działań.Planujemy zbudować i rozwinąć współpracę różnych podmiotów konsumenckich poprzez utworzenie i funkcjonowanie „Ośrodka Analiz Konsumenckich” – ciała eksperckiego zrzeszającego m.in. ekspertów i przedstawicieli urzędów, NGOsów i środowiska akademickiego.

Cyberprawo dla młodzieży – jak nie złapać się w sieć. Edycja 2.

Kontynuuacja 1. edycji projektu “Cyberprawo dla młodzieży – jak nie złapać się w sieć”. Projekt skierowany jest do młodzieży z publicznych szkół podstawowych (klasy 5-8) oraz ponadpodstawowych znajdujących się na terenie powiatu wrocławskiego. Celem zadania jest zwiększanie wiedzy mieszkańców powiatu co do kwestii związanych z cyberprzestrzenią.

Wspólnota interesów konsumenckich

Punktem wyjścia do realizacji projektu jest stworzenie interdyscyplinarnej grupy ekspertów składającej się z przedstawicieli konsumenckich NGO, urzędów i instytucji (UOKiK, ECK, UKE, URE), a także firm i reprezentantów środowiska akademickiego. Grupa ta prowadzić będzie badania i analizy dotyczące funkcjonowania nowych przepisów konsumenckich, a konkluzje ze swoich przemyśleń zawrze w Raporcie.

Skip to content