The world of consumers - grywalizacja konsumencka

Grafiki do postów

O projekcie

,,The world of consumers - grywalizacja konsumencka" to projekt, który ma na celu edukację konsumencką młodzieży w oparciu o metodę grywalizacji na podstawie opracowanej gry planszowej pt. "The world of consumers". Odbiorcami zadania są uczniowie klas 7-8 podstawowych szkół publicznych i niepublicznych z terenu całej Polski (16 województw).

Formy działań

Realizacja projektu polegać będzie na stworzeniu narzędzia tj. planszowej gry edukacyjnej wraz z materiałami dodatkowymi (umieszczonymi na dedykowanej grze stronie internetowej (tzw. landing page’u). Dodatkowo:

I. Przeprowadzimy 800 h warsztatów dla ponad 8 tys. uczniów.
II. Odbędą się specjalistyczne szkolenie dla kadry pedagogicznej z zakresu edukacji konsumenckiej młodzieży.
III. Każda szkoła, która weźmie udział w projekcie otrzyma pakiety gier planszowych.

Grafiki do postów (1)
logo-promo-beGamePL2

Materiały

Gra powstanie w ramach współpracy z BeGame.pl.

beGame specjalizuje się w tworzeniu gier wielkoformatowych dla dzieci, edukacji, marketingu oraz biznesu.

Informacje o projekcie:

Wartość projektu: 500 000 zł
Zadanie finansowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Czas trwania: 23 września 2024 do 31 grudnia 2025 r.

Scroll to Top