The world of consumers - grywalizacja konsumencka
O projekcie
,,The world of consumers - grywalizacja konsumencka" to projekt, który ma na celu edukację konsumencką młodzieży w oparciu o metodę grywalizacji na podstawie opracowanej gry planszowej pt. "The world of consumers". Odbiorcami zadania są uczniowie klas 7-8 podstawowych szkół publicznych i niepublicznych z terenu całej Polski (16 województw).
Formy działań
Realizacja projektu polegać będzie na
stworzeniu narzędzia tj. planszowej gry edukacyjnej wraz z materiałami dodatkowymi (umieszczonymi na dedykowanej grze stronie
internetowej (tzw. landing page’u). Dodatkowo:
I. Przeprowadzimy 800 h warsztatów dla ponad 8 tys. uczniów.
II. Odbędą się specjalistyczne szkolenie dla kadry pedagogicznej z zakresu edukacji konsumenckiej młodzieży.
III. Każda szkoła, która weźmie udział w projekcie otrzyma pakiety gier planszowych.
Materiały
Gra powstanie w ramach współpracy z
BeGame.pl.
beGame specjalizuje się w tworzeniu gier wielkoformatowych dla dzieci, edukacji, marketingu oraz biznesu.
Informacje o projekcie:
Wartość projektu: 500 000 zł
Zadanie finansowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Czas trwania: 23 września 2024 do 31 grudnia 2025 r.