RZESZÓW - MIASTO ŚWIADOMYCH KONSUMENTÓW 2.0

Grafiki do postów (16)

O projekcie

,,Rzeszów - miasto świadomych konsumentów 2.0" to już trzecia odsłona projektu Fundacji LexCultura, który ma na celu poszerzenie świadomości oraz wzmocnienie wiedzy o prawach konsumenta wśród mieszkańców Rzeszowa, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Odbiorcami zadania są mieszkańcy Rzeszowa, w szczególności seniorzy (tzw. srebrni konsumenci) oraz młodzież.

Formy działań

Aby kompleksowo osiągnąć zakładany efekt społeczny, koncepcja naszego projektu obejmuje różnorodne formy działań informacyjno- edukacyjnych:

I.  120 zajęć dla uczniów oraz 5 wykładów dla srebrnych konsumentów.
II.  Publikacje edukacyjne.
III. Artykuły prasowe.

Grafiki do postów (9)
Grafiki do postów (26)

Materiały

Stworzone przez Fundację publikacje edukacyjne oraz artykuł prasowe przeznaczone są dla młodzieży i seniorów. Pozwolą one jeszcze skuteczniej edukować mieszkańców Rzeszowa w zakresie, przede wszystkim, cyberbezpieczeństwa.

Projekt w mediach

Wzmianki o prowadzonym przez nas projekcie pojawiły się na stronach zewnętrznych. Serdecznie dziękujemy!

MATERIAŁY PROMOCYJNE

W ramach naszej działalności powstały materiały, które pobrać można tutaj.

Grafika promocyjna projektu
Grafika promocyjna projektu (2)
Plakat: szkolenia dla seniorów
Broszura edukacyjna
Poradnik dla seniorów

Informacje o projekcie:

Wartość projektu: 45 000 zł
Zadanie finansowane ze środków Miasta Rzeszowa
Czas trwania: od 1 czerwca do 31 grudnia 2024 r.

Scroll to Top