RZESZÓW - MIASTO ŚWIADOMYCH KONSUMENTÓW 2.0
O projekcie
,,Rzeszów - miasto świadomych konsumentów 2.0" to już trzecia odsłona projektu Fundacji LexCultura, który ma na celu poszerzenie świadomości oraz wzmocnienie wiedzy o prawach konsumenta wśród mieszkańców Rzeszowa, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Odbiorcami zadania są mieszkańcy Rzeszowa, w szczególności seniorzy (tzw. srebrni konsumenci) oraz młodzież.
Formy działań
Aby kompleksowo osiągnąć zakładany efekt społeczny, koncepcja naszego projektu obejmuje różnorodne formy działań informacyjno- edukacyjnych:
I. 120 zajęć dla uczniów oraz 5 wykładów dla srebrnych konsumentów.
II. Publikacje edukacyjne.
III. Artykuły prasowe.
Materiały
Stworzone przez Fundację publikacje edukacyjne oraz artykuł prasowe przeznaczone są dla młodzieży i seniorów. Pozwolą one jeszcze skuteczniej edukować mieszkańców Rzeszowa w zakresie, przede wszystkim, cyberbezpieczeństwa.
ARTYKUŁY
Dla mieszkańców miasta Rzeszowa stworzyliśmy publikacje edukacyjne. Dostępne będą one w tej zakładce.
Projekt w mediach
Wzmianki o prowadzonym przez nas projekcie pojawiły się na stronach zewnętrznych. Serdecznie dziękujemy!
MATERIAŁY PROMOCYJNE
W ramach naszej działalności powstały materiały, które pobrać można tutaj.
Informacje o projekcie:
Wartość projektu: 45 000 zł
Zadanie finansowane ze środków Miasta Rzeszowa
Czas trwania: od 1 czerwca do 31 grudnia 2024 r.